Hektiskt torsdag

Va på anställningsintervju i morse. Kändes som att det gick bra men det återstår ju att se va de tycker, skulle få besked före jul. Var ledig hela förmiddagen så efter intervjun hann jag lägga spår till Tix i närheten av Ulleråker. Gav henne retning före jag gick ut och la spåret som sedan fick ligga 25 min. Gick jättebra-hon gick mycket bättre än tidigare med lägre näsa (trots den korta liggtiden) och tog svängarna bra. Ska pröva att utöka längd + tid ngt.
Efter jobbet va jag. Tix och Cherie (arbetspolaren) på Mellanskogs andra kontor i Uppsala och hälsade på. Där finns en hund i nästan varje rum och Tix trackaserade nog allihop när hon rusade genom korridoren. Fick med mig lite snitselband. Har även fått en del reklamprylar från jobbet som klubben fått till tävlingspriser-tack Mellanskog!

Blev ett snabbis lydnadspass före TÄS och funktionärs-mötena idag. Tränade apportering som äntligen börjar bli fart på tack vare den nya pipleksaken. Gjorde lite stegförflyttningar och körde framförgående-inga problem. La en platsliggning tillsammans med Jenny och Axa som tränade sittande. Som vanligt ligger hon perfekt-peppar, peppar...

Nu ska jag fara in till stan och hämta Johan som har spelat Tennismatch.

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback