Stressad med dåligt samvetet

Hinner inte med någonting denna vecka känns det som. Just för att det är så mycket jag behöver göra...
Igår va det möte hos Veronica som jag arb etar extra som personlig assistent åt. Träffade hennes andra assistenter som var jätte trevliga. Klockan blev över nio innan jag va hemma så ingen hundträning då. idag MÅSTE jag plugga-ska lämna in ett arbete i "Etik och livsfrågor". Är redan klar för G på kursen men jag tänkte få till ett VG.
Imorgon ska vi iaf se till att komma ner till klubben en sväng och på torsdag är det möte med TÄS och fika för alla funktionärer för årets tävlingar. På torsdag ska jag dessutom på en anställningsintervju-nervöst med riktigt kul, berättar mer senare. Till helgen ska jag ha 25-årsfest vilket gör att en hel del ska fixas, för att inte tala om att det snart är jul....suck! Men jag gillar att det händer saker och älskar julen. det som gnager är det dåliga samvetet för att jag inte tränar tillräckligt med Tix. Jag vet att hon inte dör av en eller två veckor lågperiod men jag hade inte planerat att ta någon vintervila. Efter jul är det bara att köra stenhårt som gäller. Det går fort till februari och appellen och dessutom vill jag vara färdig för lk3 i mars. STRESS!

Har fått lite kommentarer på bloggen, bla från brorsan med matte och familjen Thurfjell som är Tix super-uppfödare,va kul att ni hittat hit.

Nu ska jag gå och äta sen ska jag och Tix åka till elljusspåret och göra av med lite energi.

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback