Vemdalen nästa...

Imorgon bär det av till Vemdalen för att fira nyår i Johans familjs stuga där uppe. Elva pers plus Tix åker och bor tätt inpå varandra i fem dagar. Tix och jag ska ägna oss åt längdskidåkning och pröva att låta Tix dra.

Önskar redan nu alla där ute: GOTT NYTT ÅR!!!!!

Nästa år planerar jag att bli mycket bättre på att skriva i min blogg och så blir det ordentliga tag med hundträningen igen, som ju tyvärr inte hunnits med riktigt under december månad. Mitt nyårslöfte är att börja konditionsträna och framförallt springa igen. Nu finns det inga ursäkter!

kram! / Emma o Tix

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehehe... Så nu har jag oxå hittat hit.... Nu får du se till att skriva flitigt så att jag kan ha koll på vad du har för dig därnere!!! *s* Jag har oxå varit duktig och skaffat mig en blogg nu... Fick så mkt klagomål när min gamla hemsida lades ner. Kan ju bli intressant framöver o jämföra anteckningar från samma sökträning... *asg*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback