I nya lägenheten

Så var äntligen flytten färdig. Har inte haft tillgång till datorn under helgen så det kändes nu trevligt att komma ut i cyberrymden och kolla vad som hänt i världen. Är helt slut efter bärandet och städandet så nu får inredningspysslet vara för idag. Tix och Rocke har varir lite förvirrade över bytet av hem men verkar komma till ro nu. Tix var iväg hos Cherie och fredrik igår tills idag för att slippa vara mitt i allt spring. Saknade henne massor så nu är det skönt att hon är tillbaks.

Kommentarer
Postat av: Cissi & Mamma ix

Hej

Hoppas allt är bra med Er och att flytten gått bra.
Jag var så sent i Uppsala tyvärr men jag kommer nu när vi ska hämta bebsan och då följer Mats med och då är vi ju två som kör.
Ha det bra och vill du komma hit och hälsa på så är ni jätte välkommna.
Scooby doo bara växer och växer så nu ser han verkligen ut som scooby doo.
Fast han är helt underbar han får precis alla att skratta.........
Och Ni GRATTIS till UPPFLYTTET!!!!!!!!
Nu är hemsidan uppe och jag ska försöka hinna lägga ut mh videona i morgon nu ska här hända något på sidan. Skicka gärna lite kort om du har.
Kram
cissi och mamma ix brorsan pricken

2006-04-04 @ 23:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback