Skriver protokoll

Pga av att vår sekreterare var frånvarande under vårt senaste styrelsemöte på klubben så åtog jag mig att ta hand om protokollet. Är dock ingen jättevan protokollskrivare så det tar en stund. Är dessutom en massa andra papper som ska skrivas och skickas hit och dit. A-kassan, försäkringskassan-verkar omöjligt att få in den rätta informationen till dem. Sitter dessutom och fixar med ansökan till PHS vilket jag ju vill se till att få riktigt bra. Personligt brev och mängder av intyg tar sin tid...

Var ute på en cykeltur med Tix för en stund sen. Hon har helt klart bättre flås nu trots att det var ganska varmt men sen tror jag inte cykling är hennes favoritträning. Igår hade hon desto roligare när hon fick busa runt med Hallon medans jag och Elin snitslade spår. Blev några timmar i skogen och till största delen i regn. Vilket jag hellre hade än sol och värme. Var förbi Mimmi en sväng också utanför Järlåsa. De bor verkligen jättemysigt mitt på landet med perfekt tomt för hundarna (och människor). Ville inte alls åka hem till min lägehet i stan.

Håller på och laga mat samtidigt som jag skriver-går inte så bra, luktar bränt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback