Utflykt..

Vi tänkte sticka iväg till Morga-hage (tror det heter så) ett naturreservat påväg mot Knivsta. Tänkte låta Tix få simma lite och kanske lägga ett spår.
Var ganska trött efter att jag gjort mitt på DM:et igår. Efter lydnaden kollade jag på några ekipages uppletande. Var kul att se bla en riktigt duktig malle som senare vann DM:et. Körde lite lydnadsträning med Tix men det var ganska varmt vilket gjorde att framförallt inte jag orkade hålla på så länge. Apportering (metall) där jag lät henne plocka på när håll för att vara på henne när hon tar tassen på först. Sen tränade vi fjärren som gick bra, fritt följ-positioner och fart i inkallning.

Igår kväll var vi hos syster Anneli och åt kräftor och annat gott. Mums fast trist att man nuförtiden har så trångt i magen att maten knappt går ner. Vill att de resterande veckorna tills liten kommer ut ska gå fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback