Ur funktion

Bloggen har inte fungerat på några dagar. Eller rättare sagt att göra inlägg har inte fungerat. har tränat på en del, bla sök ute vid Ekeby Boda i söndags. Var kul att köra på ett nytt ställe. träning var ok, körde framåt slag. I tisdags kommenderade Elin mig genom lk3 och det gick bra. Var en del finlir såklart men det kändes ok och Tix var taggad. Tränar på snabba sättanden och ingångar mycket nu och så ska jag köra hela programmet på tisdag igen-en vecka före tävlingen. Man kan knappt vara på klubben och träna för leran så vi var vid Draget, på parkeringen, nu senast. Bra med lite miljöombyte i a f. Oroar mig bara för att Tix ska börja löpa. Annars kan man ju börja tro att hon hoppat över ett löp helt plötsligt eller kan de kanske bara ändra cykel för löpet?
Imorgon var det menignen att vi skulle träna sök men eftersom jag fyller år och ska ha lite kalas både imorgon och på lördag måste jag handla, städa och baka (?!). Stressigt värre. Dessutom måste jag hinna med att springa varje dag. Inte långt kvar nu så det är bara att köra hårt. vad tråkigt det skulle vara att springa om man inte hade hund.

Har startats ett nytt belgarforum
http://belgare.enioreh.com/index.php?sid=35cb0cbd4aa2f5baed67addde9d5ee6c där det diskuteras hälsa, mentalitet m m. Och som alltid-utställningens vara eller inte vara. Själv har jag ju väldigt kyliga känslor mot SKK och deras "påhitt" men det är ju inte alla som tycker som jag. Man blir ju helt paff ibland och kan ju undra varför man skaffar brukshund till endast utställning när det finns så mycket "ej arbetande" raser. Detta kan man ju snöa in mycket på men nu är det dags att sova-fyller ju år snart =)

Kommentarer
Postat av: Cherie

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS på födelsedagen!!!!

Ses sen! Kram från fam Emnéus

Postat av: Jenny

Tur du skriver att du fyller år.... Annars hade du inte fått något grattis av mig...! ;-)

GRATTIS!

2006-12-16 @ 18:13:18
URL: http://dobermania.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback