trött Tix

trött Tix

Sover på mina ben när vi vilar ut efter sökträningen..och kollar på OS-hockey som synes. Inte alls road av att få en blixt i ögat är hon.
Sökträningen gick riktigt bra idag och gick raka skick utan någon ljudhjälp. På nästsista drog hon lite framåt därför avslutade jag med ett ljud på sista som då blev perfekt. markeringarna var ok, krävde dock endast en lång skallomgång på de andra fick hon belöning ganska fort då hon skällde ordentligt. Känns just nu bra inför tävlingen, hoppas det håller i sig så.
I dag tränade även Marie med Beskow, Hanna med Vilda (boxer) och Tobbe med Alice (Beskows7mån gamla lillsyrra) som gick sitt första sökpass. Hon var mycket duktig och gick ut till figge utan att tveka även när vi gömde oss och hon inte hittade direkt så jobbade hon på, kul! Innan vi for hem körde vi lite budföring. Tix den vimsan tyckte hon skulle dra in i skogen och köra sök istället för att gå till mottagaren men jag fick henne på andra tankar. Hennes ingångar har blivit bättre hos mottag men inte hos mig (?!) hon har en bromssträcka på tre meter bakom mig, inte bra.

Sen har jag slöat hela dagen och måste nu fixa iordning mig för vi ska gå på födelsedagskalas hos Johans kompis. Ska visst bjudas på smörgåstårta, mums. Blir en tidig kväll för mig då jag jobbar kl10-20 imorgon.

Kommentarer
Postat av: Brorsan Hix &Matte Helena

Den sovställningen ser mycket bekant ut!!!Går nog i släkten....Ni tränar på duktigt ser vi!!Det har varit dåligt från våran sida sista veckorna.Hix har bråkat med sin Malle kompis så han har haft ett dränage i örat och har nu tratt....Men det helar bra!!Ha´de och lycka till på tävlingarna framöver!!

2006-02-11 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback