Fryser..

men börjar tina upp nu. Försov mig i morse och vaknade 20 min före jag skulle va ute i Lunsenskogen och träna, stressigt. Tix gick först och hade alldeles för mycket spring i benen för att slå på näsan men hon fick något ljud från Marie så hon tog henne. I övrigt gick hon bra, rakt ut och bra markeringar. Vid lådan (en sådan som kommunen har sand i) tyckte hon det var lite mysko men när Annica pratade med henne  va det lugnt. Sju figgar fick hon totalt och efter passet fick hon busa med Beskow en stund så nu är hon tröttis.
Imorgon ska jag ge mig ut på skidorna och Tix ska få polaren Beskow med sig så det blir nog en ordentlig resa =)

Nu ska vi åka till Johans föräldrar som bor på landet utanför Enköping, blir mysigt.

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback