Igår va stora "hej då"-dagen

Det blev många "farväl" och "lycka till" igår när jag och Tix var vår sista dag på Mellanskog. Fick ännu mer blommor och choklad (!). Min chef på Proffice bjöd på lunch och sa att jag är mycket välkommen tillbaks om jag behöver jobb ngn gång, kan ju va bra att ha för extrajobb om man ska plugga sen. Det värmer verkligen med alla goda ord man får med sig.

Idag skulle jag och Johan åka och simma på Fyrishov, men där va det junior-DM så det var fullt hus och trångt i bassängerna, så vi tar det i veckan. Istället åkte vi till Rosersberg och kollade hur långt det skulle vara för mig att gå från stationen till jobbet. Det visade sig vara ca 500 m så där sprack mina planer på att springa den sträckan, inte så stor idè. Sen var vi på skogprommis med Tixan, som annars mest sover sig genom dagarna och är allmänt slö. Nu har hon dock börjat äta lite bättre igen.

Ikväll blir det lugnt, har precis tryckt i mig massa thai-mat och ska snart hem till Svista och päsa. Imorgon är det sökträning.

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback