Söta lilla Viggo

Har varit och hälsat på Cherie och Fredrik och deras alldeles nykläckta son Viggo. En jättesöt liten fis är det, eller ganska stor på 5kg... Svårt att tänka sig att det snart är vår tur.

Pga bortfall så blev det ingen sökträning igår utan vi körde uppletande istället. var inne och petade en hel del i att hon inte gick ut som jag ville och det kändes väl någorlunda. Försöker dessutom provocera fram att hon byter sak-vilket hon nu börjat med helt plötsligt. Hob var på väg en gång och då gick jag ut och sa åt henne vilken det var hon skulle ta med sig. Efteråt körde jag och Marie konditionsträning precis som sist och skickade hundarna genom terrängen till varandra.

Skulle träna sök i em men jag orkar inte. Ryggen börjar säga ifrån plus att jag får en massa sammandragningar vid ansträngning så det får bli lite lugn lydnadsträning istället. Tix får det dock tufft ändå för Johan har tagit med henne ut på löpning i värmen. Sedan är det TÄS-möte ikväll. Nu börjar klubblivet komma igång igen efter sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback