Ett andra pris till...

Nollade hoppapport av alla moment!!?? Apportbocken var i miniformat så hon tappade bort den i gräset-när hon väl luktat sig fram till den hade hon ingen koll på momentet längre och glömde hindret på vägen tillbaks. Men för övrigt var det ok (226p)och framförallt så var Tix taggad och positiv på plan. Tyvärr släppte koncentrationen lite pga det (8,5 på helheten) istället men det kändes mycket bättre än sist. Rutan gick bra igen också-betyg 9 blev det. Lillskiten hade tydligen tagit sig ngn tugga gräs på platsliggningen-den givna 10:an  blev istället betyg 9, alldeles för stort gräsintresse hos den där damen.

Sitter nu och försöker hitta ngn tävling i sommar. Är ganska dåligt med sådana här omkring men eftersom vi ska till Småland tänkte jag kolla om det finns ngn där. Annars får vi ta semester till Augusti. Tänker nu sätta igång med "högre"-momenten inför hösten. Känns som det är en hel del jobb...

Kliar!!! Var fullt av mygg där igårkväll och inte hade jag myggmedlet på mig...Kliar!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehehe.... Välkommen i klubben! *s* Skömta bara.... Bättre lycka nästa gång! Jag har anmält mig till OTBK igen i augusti. Ska du dit? Tänkte åka dit och träna (rutan) någon kväll om det inte blir stekhett väder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback