Borstar tänderna..

Och ska strax sova. Var ledig igår vilket var välbehövligt efter helgens jobb. Tränade lydnad på fm och tragglade på med "rutan" som jag redan börjar tröttna på...Efter att vi klarat av trean blir det nog ett långt uppehåll från lydnads-lydnaden, är väl jag som har för lite tålamod. Det är ju dessutom i brukset som drömmen om att komma långt finns. Om det bara kunde bli vår någon gång så att spårträningen kommer igång. Får väl börja spåra på hårda underlag kanske, där snön försvunnit... är tydligen kallare än på i flera år just nu och mängder av snö kom det i helgen...är skit! I morse tränade vi vittringapportering på långpromenaden. Två ggr tog hon rätt direkt men det var nog snarare en tillfällighet än att hon förstått... Oj vad jag låter negativ var ju inte meningen.

Idag har jag för övrigt varit duktig och damsugit, vilket jag gör väldigt sällan. Blir trött bara av att tänka på att det börjar närma sig flyttstädning. Hoppas sälja min soffa imorgon. Behöver den inte när vi flyttar ihop och förresten tycker jag inte den är alls fin men har varit bra att ha ett tag. Tydligen tycker dock några blocket-handlare att den verkar ok för jag har fått en massa svar och ska visa den imorgon. Blir bra att få lite extra pengar så jag kan gå och handla en vårjacka sen. Velar mellan två McKinley-jackor, den ena mer funktionell men mindre skön och den andra skönare men endast vatten+vind-avisande istället för tät. Och så var det ju det där med att det aldrig blir vår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback