Dålig träning men fint väder..

Vi skulle tränat sök idag eftersom jag är bortrest i helgen, men vi blev för få så då åkte jag och Marie ner och tränade på klubben istället. Gick inte alls bra för mig och Tix hon bara var skitlåg och fjäskig, men lite lyckades vi väl göra ändå. Kom på att det förmodligen berodde på att jag var less och irriterad och då kan jag ju knappast vänta mig att hon ska gå bra. Vi köpte lkite fika från klubbstugan och satt och solade en stund innan vi gav oss av, mycket skönt.
Har varit och påbörjat packningen i Svista. Tråkigt värre men dagarna går ju fort så man lär ju komma igång nu. har inte så mycket kvar därute men ändå tar det massa tid. Nu ska jag gå och ta en fika med Jannice  och hennes arbetspolare. Och tydligen en liten bebis som skulle med också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback