Hunnit med mycket idag..

då jag varit ledig. På förmiddagen träffades jag och Marie och tränade lydnad på en stor parkeringsplats vid IKEA-lagret. Som gjord för att träna på, bra att Marie hittat den. Var mycket träningssugen nu och ville typ träna allt... Blev mycket fritt följ och positioner, vill verkligen få till det där men det är svårt att se så jag skulle behöva filmas. Glömde bitstocken hemma och den är obligatorisk vid apporteringsträning då det just nu är det enda som får Tix att vilja gallopera in till mig. Tränade lite apportering ändå och det gick ju inte bra =( . Krypet går väl framåt men hon har bråttom, bråttom. Lite inkallningar med ställande och läggande dock inte tävlingsmässiga. Det känns nästan som ett klart moment. Höll på en del att träna in rutan där jag fick en del tips av Marie vilket fungerade ok, dock är jag inte tillräckligt petig för övningen men jag ska skärpa mig.
Efter träningen var vi på Intersport och Stadium och spanade lite och jag hittade en vårjacka som jag absolut vill ha, rea var det på den också. Sen tog jag en sväng till mitt gamla jobb och hälsade på och mumsade semla. När Johan slutade var vi och storhandlade på ICA Maxi vilket tog alldeles för lång tid men jag hann precis till HUS-mötet som jag nu kommit hem ifrån. Vi är sex stycken som har tagit oss ann uppgiften att hålla i HUS iaf detta år och detta var vårt första möte. Känns som att det kommer bli bra. Jag ska med start i slutet av Mars vara hjälpinstruktör på en grundkurs vilket ska bli jättekul och givande hoppas.

Nu måste jag ut och kvällspromenera lillfian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback