Löp-tossig i bollen!

Tix är så trög under den period av löpet som hon är i nu. Går inte göra något vettigt med henne utan helst ska vi bara mysa och gå på promenader där hon ska få lukta och smaka på allt och inte lyssna på mig. Tristast är ju att vi inte kan tävla nästa helg... Istället får vi heja på Marie och Beskow som ska tävla.

Idag är det 1:a maj och soligt så vi har varit ute på stan en sväng och fikat. Sen var vi och kollade in en bil som vi bestämde oss för att köpa. Gör ett nytt försök på en Volvo 745 som var mycket fräsch-till synes iaf. Hoppas på bättre lycka än vad jag haft förut när det kommer till bilar.

Har jobbat hela veckan t o m igår så jag är riktigt seg. Ska ta och vila i sängen en stund...självklart med gostörstande Tixan brevid.

Kommentarer
Postat av: Cherie

Hej på er! Hittade in igen på Tixans blogg - tittade på MH filen och insåg hur STOR hon har blivit. Där var hon ju bara en liten fis, tänk va tiden går! Hon är ju dock fortfarande lika söt och gosig!
Fika imorgon då - jag ska precis slänga iväg ett mail till dig!
KRAM till er alla!
//Cherkan

2006-05-03 @ 16:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback