Tävling imorgon...

Känns ganska okej men är nervös för min egen orutin. Vet ju att Tix kan söka och markera men om jag kan ta henne genom banan rätt är en helt annan fråga. Blir så lätt låst om det börjar strula. Hur det än går så är det därför en bra träning för mig att lära av misstag om (om??) det nu blir sådana. Bud föringen är ju inte heller hundraprocentig längre (buhää blir så sur på mig själv) men lydnaden sitter iaf...tror jag.

För övrigt är Tix fortfarande låg och slö. Bättre än under löpet men inte sitt vanliga jag. Antar att det kan vara skendräktighet men vet inte. Funderar på när man bör kolla upp så att inte något är fel, kan ju inte riktigt sätta ord på vad symtomen är men hon är skum.

Håll tummarna för mig imorgon ni som läser det här....det behövs.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback