Uppflyttade till högre klass sök!!

Trots nolla på budföringen (suck!) då hon inte ville ätervända till mig utan lukta i diket, så var marginalerna på vår sida. Vi fick 457,75 poäng och blev alltså uppflyttade. På söket korsade hon stigen... så jag är inte riktigt nöjd egentligen men det räckte ju ändå.  Nu känns det som en lååång väg till start i högre. Är mycket som måste förbättras plus en massa lydnadsmoment och budföring som ska bli klart.
Ska nu det närmaste koncentrera mig på lydnaden inför kl3 som vi startar den 4/6.

Nu ska jag och lilltixan lägga och och snarka i sängen...varit en lång dag idag.


Kommentarer
Postat av: Ina & Moia

STORT GRATTIS!!!! Vad ni är duktiga!! Men du, budföringen slipper du ju nu. ;) /Ina

Postat av: Jenny

Jättekul!
Grattis, grattis!

2006-05-26 @ 18:10:26
Postat av: Emma

Ja självklart menar jag uppletandet....lite snurrig. Måste dock få ordning på budföringen eftersom vi har tänkt att tävla lägre fler ggr-finns ju fler bruksgrenar =)

Tack så mycket för gratulationerna!

2006-05-26 @ 19:19:09
Postat av: Cherie

GRATTIS TJEJER! Va duktiga ni är!
Vi borde ses snart så jag får krama på er lite!

Hälsa Johan!

2006-05-30 @ 08:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback