Godkänd, korningens mentaldel

Men bara med 120 poäng. Själv var jag överlag helt nöjd med hur hon hanterade det hela men tydligen var det inte på ett önskvärt  vis enligt bedömningen för testet. Det som gjorde mig mest förvånad var att de ansåg att hon har obetydlig social kamplust (stog nog bara och gapade när de sa det...) och nervösa tendenser (!!??). Men jag har tydligen ingen koll på hur detta bedöms eftersom de kunde se det hos henne. Måste i rent intresse ta reda på hur man egentligen ser social kamplust hos en hund för det är uppenbarligen inte vad jag trodde. Lägger in hela resultatet och lite bilder imorgon. Min syster är här på besök så jag måste vara lite social.


Kommentarer
Postat av: Mette

Välkommen till gänget som inte förstår hur korningsdomarna tolkar vad de tror de ser!
Man får svälja förtreten och tänka på att ens hund inte bjuder upp till vilka som helst...
Du har en stjärna som bara vill glittra för dig och som är för smart för att köpa trumgubbens konstlade inviter, skulle jag tro.
Ser framemot att ha en korningsfilmsafton
Kram
Mette

2006-10-23 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback