Det är ju inte min favoritras men...

Den djurvårdare som "lämnade ut" Tix till oss för dagens promenad hade tydligen inte träffat på så trevliga mallar tidigare. Hon var uppenbart förvånad över hur social min lilla fröken är. Tror dock hon ger dem en resa när de ska ut på rastning för hon har gott om överenergi och dessutom går hon lite som hon själv vill när ingen säger åt henne. Är lite komiskt att se hur hon släpar fram vårdaren i korridoren =) Men tydligen så kan hon ta det lugnt i buren och är inte stressad eller så-skönt att höra.
Fortfarande dåliga värden så vi väntar och hoppas att det vänder snart. Kanske kommer hon hem till helgen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Emma !
Jag hoppas Tix är bättre nu och att det inte är någonting allvarligt !!
Dessutom är det bra om Du/ni inte behöver orora er så mycket eftersom ni behöver er energi till nytillskottet !
Jag håller alla fingrar för er !

Marie o "grabbarna"

2006-09-06 @ 00:51:27
Postat av: Nina & hundar

Oj va tråkigt! Hoppas det löser sig! Jobbigt att inte veta vad felet är.

Så Dogge har "klubbsällskap" på Ultuna, då kan dom ju snacka om träningar osv för att fördriva tiden.

Hälsningar Nina och hundar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback