Bankmöten istället för sök.

I söndags var vi på visning och tror vi hittat huset för oss-titta här. Idag ska vi på bankmöten vilket tyvärr innebär att jag missar dagens sökträning. Försöker dock dra ihop en träning imorgon istället för det känns som jag vill köra ett kort pass sök och även uppletande. Ikväll blir det iaf lydnadsträning på klubben. Hoppas det är en del folk där så man kan få hjälp med en grupp till framåtsändandet.
Tränade lydnad i stan igår på en gräsplan bredvid Upplands motor-medan bilen var på verkstaden. Körde fritt följ, kryp och inkallningar med ställande. Kändes bra även om f.f. inte är perfekt ännu (om det nu någonsin blir det). I morgon kväll ska jag till Heby bk och gå skyddslicenskurs. Hoppas kunna lägga Tix på deras skotträning där också eftersom jag missar vår på klubben som också är imorgon. Skulle kännas bra inför söndag.

Kommentarer
Postat av: Ina & Moia

Åh, vilket fint hus!! Köp, köp, köp! ;) Hehe, märks det att jag är lite sugen på hus själv?!? Kram från oss!

Postat av: Linda E

Vilket fins hus, håller tummarna för er, det ser underbart ut även i omgivningarna.
Du får gärna maila o berätta när ni ska köra skydd ngn gång så kommer jag o kollar. Saknar det enormt mkt så jag får min dos av att kolla på alla andra i stället :O). Ha´re!

2007-04-25 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback