Uppflyttade!!!

trött men glad kom jag nyss hem från söktävlingen. Vi blev uppflyttade och vann klassen. Söket gick bra 9 och 9,5 med nerdrag på att hon tappade i skallet. Uppletandet 9 och 9 pga att hon gick utanfr trutan och inte lyssnade förrens efter andra inkallningen. Lydnaden var som ett stort skämt och hon och jag var som i två olika världar. Vi skrapade iaf ihop 206poäng i lydnaden så det räckte till uppflytt men det trodde jag aldrig när jag gick av planen. Bla så sprang hon och hämtade tungapporten på framåtsändandet-GRRR!

Nu ska jag mysa med Tuva en stund innan hon somnar sedan blir det firande med ben till Tix och godis till mig.


Kommentarer
Postat av: Mia Dunder och Linda Eriksson

GRATTIS!!!!!
Jättekula att ni vart uppflyttade. Nu är det bara att börja ta certen ;-)
Kramar/Mia & Linda

2007-04-30 @ 12:40:57
Postat av: Ina & Moia

Wohoo! Vad ni är duktiga!!! Grattis, grattis!
Många kramar,
Ina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback