Tävlat!

Tävlade elit sök i Enköping igår. Resultatet 457,25 (Godkänd) är väl inte mycket att hurra över men det kändes ändå som en bra dag eftersom vi fick köra igenom hela paketet och Tix hade ork kvar hela vägen. Det blev verkligen en lång dag med samling kl 6.30 (vaknade 04.45) och klar för hemfärd kl17.30.

Eftersom flytten kommer allt närmre, på fredag/lördag är det dags, så hinner jag inte med ngt bloggande knappt. Den tid som inte går till packning försöker jag lägga på hundträning och så blir det lite jobb också för kassans skull. När vi har landat i vårt lilla hus i Alsta så ska jag bli duktigare att skriva igen. Fast då har jag väl inte tid eftersom jag bara måste vara ute på tomten och i skogen hela tiden =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjenixen! Näe, vi får snällt vänta till den 21 sep innan flyttlasset går men tiden rusar på nu så det dröjer ju inte så länge, det är ju mkt som skall fixas innan. Det är väl helgen innan du börjar skolan :O).
J skolas in nu på dagis så kanske hinner vi med något träningspass innan vi blir för upptagna av skola o jobb o solen fortfarande skiner!
Vi hörs/L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback