Nu har den kommit...

..kallelsen till Pliktverket och tester inför PHS. Jag hoppade omkring och tjöt av glädje när jag fick den så både Tix och Tuva undrade vad som pågick, he, he!

Igår var det helkväll på klubben men utan träning. Var årsmöte och sen styrelsemöte med 2007 års styrelse, där lite förändringar skett. Bl a så lyckades jag på något vis bli vald till sekreterare fastän jag absolut inte borde ta på mig mer arbete på klubben. Men med löfte om att vi kommer hjälpas åt så känns det ok och det kommer nog inte bli så betungande.. Jag har jäkligt svårt att säga nej ibland...

Klubbens vandringspriser delades ut och vi fick pris som årets brukshund...låter ju jättebra men så var det bara vi som hade skickat in poängen. Hoppas det blir lite mer kamp om bucklan nästa år. Marie och Beskow fick ett pris för klubbens bästa bruksmeriterade boxer.

Ska köra lite lydnad i stan någonstans idag. Bilen är inlämnad så jag tar mig inte till klubben =(  Förhoppningsvis får vi den i eftermiddag så jag kan träna sök imorgon.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Polishunden HUND

Coolt!!! Kanske din Matte blir som min Matte!! Lycka till med testerna!!

Vov o vift från Polishunden HUND


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback