På benen igen

Igår morse tog jag mig till slut iväg till vårdcentralen där det konstaterades att jag hade halsfluss. Tacka vet jag antibiotika! Jag kan inte påstå att jag mådde bra idag men jag kom iaf iväg till Knivsta på M3:an. Intressant dag om att tyda hundars mentalitet och prat om bla rädsla och aggresivitet. Nästa lördag är det andra delen av utbildningen och då ska Tix vara kursobjekt. Hon har tyvärr blivit osäker på ngt vis i fria följet och går och slickar sig om munnen. Jag undrade om det beror på mig eller något annat och nu ringde kursledaren och föreslog att vi ska titta på detta nästa helg. Jättebra tycker jag.

I morgon är det alltså sökdags vilket säkert blir lite småtungt för mig som inte är riktigt pigg än men det får gå. Det stora jobbet gör ju Tix. Ska byggas bana till tävlingarna också men jag hoppas vi är några stycken så det går smärtfritt till. Har en känsla av att det kommer gå undan för Tix i morgon för hon hade en aning av myror i brallan idag, efter att ha tagit det lugnt hela veckan. Men det är bara bra för då blir det extra kul att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback