Schäfervalpar

Nu har Mettes Tricksy fått sina valpar www.iaxedex.com . Grattis till dem!

Blev ingen sökträning för mig i söndags för jag mådde alldeles för risigt. Synd för det hade varit nyttigt men jag hoppas verkligen att vi kan få till en träning nu i veckan. Nu mår jag iaf bättre (fast det snoras och hostas en hel del) och i kväll blir det lydnadsträning på klubben. Tix är så tålmodig och lugn hemma fast hon inte fått göra ngt vettigt på över en vecka. Ute är hon dock lite tossig men det är ju fullt förståeligt. Ska sticka iväg till Uppsala högar nu och låta henne springa i snön där.

Kommentarer
Postat av: Noelle

Hej kul o höra av dig. Nä livet är nog inte så roligt för min Troja, men hon har sitt glada humör med sig fortfarande och det ska ta ett litet tag till innan benhinnor och hålen i bent gått igen så riktigt ännu behöver jag inte fatta ett beslut men hon borde gå bättre än hon gör.
Jag har ju två extrem varianter av mallar, och jag vill ha något annat utan så mycket allvar i så det faller på kelpie då. Vill inte ha så mycket jaktlust heller. Men klart jag alltid kommer ha malle men det är så det känns nu att jag vill ha något piggt och lättsamt.
Jag ska ta valpar på HYzz nästa år så ev att jag behåller en el två som jag placerar ut det får vi se.
Yatzy är den bästa tävlingshunden i den kullen men hon har ju tagit upp hundar förut till elit så hon vet hur man gör, det tar ju lite tid annars*ler*
Men jag har inte tävlat sen jag vann appellen all tid har gått åt till troja och rehaben.
Kram

2007-02-28 @ 08:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback