Tix på nätet

Surfade runt lite och hamnade på sidan www.lindholmphoto.com och där fanns jag och Tixan med i albumet (dogs in action). Det är från skyddsläger på Luda förra året då vi blev fotade av Susanne Lindholm vilket resulterade i jättefina bilder som vi har här hemma i albumet. Tix ser så liten och pluttig ut på bilderna.

Var ute och tränade lite nu på kvällen. Körde igenom de flesta momenten i trean (ej rutan, hopp el metall) och det kändes bra fast jag upplevde Tix som lite konstig i temperamentet igen. Lite låg emellanåt och fjäskig. Inte kul med en hund som sitter och slickar sig om munnen och ser allmänt oroad ut. Kanske var för snabb att tro att inte löpet lämnat några tråkiga efterspel.... Vittringen lyckades jag strula till genom dålig planering. La ut på snön och under var det is så Tix åkte som Bambi in i alla pinnar som far åt alla håll och sen hade jag ingen aning om vilken som var rätt pinne längre. Ska vara duktig och märka pinnen i morgon. Då blir det träning på klubben på kvällen. Vi ska försöka få till lydnadsträning varje tisdagkväll så man kan ta hjälp av varandra och gärna tävlingsträna ibland.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback