2007!

Så var det nytt år igen. Tid att tänka på vad man vill hinna med under denna säsong.Ett realistiskt mål är ju iaf att bli uppfl och tävla elit sök och lydnad. Förhoppnigsvis ska vi bli färdiga för lägre spår också men hur realistiskt det är vet jag inte. Just nu är Tixs största nöje att stå under köksbordet och gnugga ryggen mot undersidan av bordet med svansen lyft. Vad tror hon? Snygg hund det skulle bli-lite stela ben och platt rygg, he, he!
Var ute och körde uppletande nyss.Gick bra men hon fick leta länge efter sista grejen. Två plastgrejer tog hon dock utan problem. Blir sökträning i slutet av veckan-nu får det vara slut på julvilan om vi ska komma någon vart.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Halloj! Jo, jag kommer nog befinna mig en del nere på UBK´s planer den närmsta tiden (om de inte är helt söndertrampade och ler-smetiga med tanke på den obefintliga vintern). Har siktet inställt på två lydnadstävlingar i slutet av februari, så då måste jag ha tränat in det nya regelverket ordentligt! Kommer dock inte tillbaka till Uppsala förrän på söndag....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback