Glad idag!

För igår gjorde jag ett godkänt fystest. Om tre veckor får jag veta om jag gått vidare till Centrala tester på Pliktverket...nervös väntan. Läs mer om testdagen på  www.tuva-liten.blogspot.com om du är intresserad.

Efter att jag var klar i Falun åkte jag och Tix till Borlänge, eller rättare sagt landsbygden utanför, och hälsade på Pricken och hans nuvarande, ev tillfälliga, matte Anna. Det var jättetrevligt att träffa dem och skönt att se att Pricken har hamnat hos en mycket bra människa. Han har tyvärr haft det lite jobbigt med sjukdom och omställningen att flytta men Anna har gjort ett toppen-jobb och han är mycket bättre. Vi tog en promenad så syskonen fick leka lite. Tix, som alltid annars är den som leker mest och och jagar efter de hon leker med, var en liten bitch och surade åt brorsan lite men annars var det kul att se dem ihop.

Idag blir det uppletande ute i Lunsen.

Hej, hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback