Hungrig hund

Försöker förhindra skendräktigheten men det verkar inte gå bra. Svullen är hon redan trots att jag dragit ner på maten vilket dock resulterat i en ännu hungrigare hund. Allt ska försöka ätas på ute-blir en del bråk mellan oss ang det. Avundsjuka blickar kommer farande när Tuva får lite mosad banan.. =) Ikväll ska vi ut och springa. Har tyvärr blivit lite dåligt med joggandet under veckan för schemat har varit fullspäckat men jag ska skärpa mig.

Igår kväll tränade vi igenom framåtsändande och kryp nere på klubben i lervällningen. Fortsätter med vinklarna i krypet och tycker det blir lite bättre. Elin hade rutan uppställd på plan så jag skickade in Tix enligt nya reglerna (alltså inte diagonalt) och det är inga direkta problem med det. Måste väl kolla av lydnadslydnaden ibland även om jag inte lägger så mycket tid på det nu.

Har ju glömt skriva att Rocke (katten) har flyttat hem till min syster igen. Tix är lite ledsen att hennes kompis är borta och jag skulle gärna ge henne en ny kompis i form av en valp. Mia och Angelina hade sina vaplar (en dobbis och en boxer) med sig på styrelsemötet igår och man blir ju lätt valpsjuk. det får nog vänta tills vi kommer ut ur lägenhetslivet dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback