Utrotning pågår...

Av krypen i Tix näsa alltså. När hon fått andra pillret vilket hon får på torsdag så ska jag pröva ett litet uppletande och se om jag märker någon skillnad. Så för nu vilar vi från näsarbetet men åååhhh vad jag ser fram emot att träna sök igen. Känns som en evighets sen med uppehållet för att lägga krut på spåret och sen det här med krypen. Midsommarhelgen har varit trevlig och vi spenderade den i Härkeberga (Enköping) hos Johans föräldrar. Alltid skönt att vara på landet.
Imorgon blir det nog en joggingtur och lydnadsträning. Tixs konditionsträning har iaf legat på topp då både jag och Johan börjar komma igång med springandet igen och Tix hänger ju med såklart. Idag fick hon dessutom lite långa budföringar under vår skogspromenad.
Hoppas få gå en kurs på klubben nästa vecka-Min första kurs på UBK faktiskt! Mia D ska hålla en tävlingskurs med litet antal deltagare för att ekipagen ska finslipa inför kommande tävlingar. Bara jag får en plats så ska vi vara med och det ska bli kul och nyttigt. Längre fram i Juli ska vi ha ett "alla hjälper alla"-bruksläger för de som jobbar aktivt i klubben. Ska också bli jätte kul och en bra kick för att komma igång ordentligt innan det är dags att tävla. Bara nu nosproblemen försvinner så är allt gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback