Nu är det dags för spår, för äntligen är det vår!

Ett litet rim fick jag visst till i rubriken... det är verkligen vår nu. Har varit varmt och soligt i flera dagar och snön blir mer och mer sällsynt. Jag har varit på Pliktverket i Täby under tisdag och onsdag och gjort centrala testerna. Allt kändes jättebra och nu återstår bara drygt två månaders väntan innan antagningsbeskedet kommer.

Idag ska jag, Marie och Mimmi åka ut till Thomas i Järlåsa och spåra med dogsen. Är fantastisk skog därute, där klubben även lägger sina tävlingsspår. Det ska bli grymt kul att komma igång med spårträningen och jag hoppas att den positiva känslan håller i sig. Återkommer med rapport senare.

Ha en bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback