Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Jag kom in!!!!!!!!!!! Känns helt overkligt men är sant... Börjar på polishögskolans distansutbilning i Uppsala den 24/9.

Är sååå himla glad och lättad efter att ha varit ordentligt nervös ett tag nu. Så skönt att det blir som jag hoppats med distansutbildningen och allt. Nu ska jag suga på den här goda karamellen under dagen och låta nyheten landa hos mig.

Vi åker till Jönköping i eftermiddag och stannar över helgen. Blir nog att fira lite hos mamma ikväll.

Ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: Linda & Zting

GRATTIS! Vad roligt att det gick vägen! Här har d varit födelsedagskalas o sen blev J sjuk så jag sitter och kollar bilderna jag tog sist just nu. Återkommer!

2007-05-16 @ 21:37:28
Postat av: Cherkan

Asså - ditt mess imorse gjorde hela min vecka! Jag är så JJJJJJÄÄÄÄĤ¤¤¤¤LLLLLAAAAAA glad för din skull! Du är bäst helt enkelt!
STORA GRATTISKRAMAR från alla oss Emnéusar

Postat av: Ina & Moia

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!
Vilka härliga nyheter! När du berättade att du skulle söka till polisen såg jag mig dig genast framför mig i uniform och allt. Det kändes ju helträtt, du är som gjort för jobbet! Grattis igen och lycka till!!
Många kramar från Västerås

2007-05-18 @ 18:29:34
URL: http://www.moia.nu
Postat av: Jenny

Stort grattis! Tror säkert det blir en jättekul utbildning!

2007-05-19 @ 18:45:55
URL: http://dobermania.blogspot.com/
Postat av: Mette

Jättegrattis - du kommer passa jättebra som polis!
Kram
Mette

2007-05-30 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback