Vi tog med oss bucklan hem igen!

KM-bucklan får stå på vår prishylla i ett år till. Tix gick riktigt bra igår förutom att hon bytte ett föremål på uppletandet. Detta är något nytt men så bra att få något att träna på =) Var annars särskilt nöjd med framåtsändandet där vi fick 8,5 pga Dk ,som jag inte har en aning om vad jag gjorde,tänkte förmodligen inte på det själv, och något ojämt. Hon gick jättebra enligt mig, spikrakt, saktade av och väntade in fint och hade högsta fart i inkallningen. Kul med ett kvitto på att allt nötande fungerar. Är så enkelt att gå in och köra när man inte är nervös. Tänk om det kunde vara så avslappnat på riktig tävling då skulle det förmodligen gå bättre.

Nedan får ser ni en del av fotona som Linda Eriksson tog på mig och Tix. Tack så mycket för korten Linda!

image60

image61

image62

image63

image65

image64

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra jobbat! Tråkigt att vi inte hann se er in action på plan, men vi fick lite bråttom där på slutet... Jätte fina bilder!
Ha det gött, kram Helena

Postat av: Jenny

Grattis till att det gick så bra på KM! Men njut så länge det varar för nästa år vid den här tiden så
är Heinz - the greatest catshit-eater of all times - på G! :-D

2007-05-26 @ 16:33:09
URL: http://dobermania.blogspot.com/
Postat av: Marie L

Hej hopp!
Grattis til KM vinsten och kul att du kommit in på polishögskolan!
Marie o Minos

2007-05-30 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback