Vilodagar

Det blev en liten semester för Tix när vi var nere i Jönköping. Det enda vi tränade var att plocka spårpinnar i minispår jag gjorde på stranden utanför mamma. Det var härligt att ta morgonpromenaderna längs med Vätterstranden och det roligaste på hela helgen tyckte Tix var när vi åkte till stadsparken och tittade på djuren.

Imorgon är det dags för klubbens KM i bruks och jag ska försöka försvara min vinst från förra året. Tvivlar på att det lyckas dock med tanke på att Tix kommer var aningen övertaggad. Vi kör bara lydnaden och uppletandet /budföringen på vårt KM för det blir lite för stort projekt om vi skulle ha med specialerna också. Efter tävlingen ska vi grilla tillsammams så jag hoppas på fint väder. Tänker åka ner till klubben och träna en sväng idag så jag har en aning om vart vi har varandra tills imorgon.

Ikväll är det dags för husvisning igen och vi var på en igår. Har lagt bud på huset vi vill ha i Björklinge och håller tummarna...


Kommentarer
Postat av: Anna å Dengilidooo

Hej, hej!
Grattis grattis...roligt att du kommit in på skolan!
Lycka till på KM!
Anna å Dengilidengan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback