Skolstart!

Började på PHS igår och det med besked. Igår gick vi till 16.30 och idag och imorgon till kl19. Tungt när man inte är van men mycket intressant och kul. Första veckan är vi i Solna men från nästa vecka är det Uppsala och distansen som gäller. Då blir det lite mer tid för Tix igen som  fått hänga här hemma med Johan och Tuva denna vecka. Hon hade dragit från tomten idag igen och nu börjar jag känna mig helt uppgiven. Hur kunde det blir så här fel? Kommer ju aldrig få bort det här problemet. Dags att stängsla in tomten!  Hon vet så väl att hon gjort fel när hon kommer tillbaka och hon är så undergiven och fjäskig men vad hjälper det. Hjälp mig någon med en lösning! Självklart kan vi ha henne kopplad jämt osv men vem vill det nu när vi äntligen kommit ut på landet. Börjar detta komma upp i sökskogen också så blir jag tokig. Buuääh!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjenixen! Hoppas det går bra i skolan, ska bli spännande att höra hur det går!
Tänkte bara skicka en trevlig helghälsning o säga att det är dags att försöka ses mellan plugg, arbete o barnpyssel :O).
Ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback