28 år!

Igår var det dags att addera ännu ett år till min ålder och äta lite tårta och öppna presenter till den äran. Syster Anneli och Johans familj var här en sväng och firade med oss. Helgen har varit fylld med besök av kära vänner och mycket glögg. Trevligt!

Är på skolan i Stockholm denna vecka så det blir långa dagar och många mils pendling. Jag inser hur otroligt skönt det är att jag läser på distans. Det blir än lite trist vecka för Tix som får vara hundgårdshund några dagar och följa med i bilen de längsta dagarna. Men sen är det jullov! På söndag åker vi till Jönköping och då blir det promenad och lek längs Vätterstranden, vilket Tix alltid gillar. Så ska vi se till att hinna med en del lydnadsträning och besöka Jönköpings BK för att snylta lite på deras lydnadsplaner. 

Ikväll är det skyddsträning.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis i efterskott!

Kram Elin

2008-12-16 @ 08:53:47
Postat av: Mikaela

Grattis i efterskott!!!

Postat av: Jenny

Sällar mig till ovanstående skara och grattar i efterskott.... Och grattis i förskott till nya valpen! Hoppas det går vägen denna gång så att han kommer hem till er som han ska!!!

2008-12-17 @ 17:51:17
URL: http://dobermania.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback