Äntligen!

Köpte det här nya halsbandet idag....



Det är alldeles för litet för Tix.... Det är nämligen köpt till H' Echo!!

I natt valpade nämligen Krokasmedens tik Zaga och ut kom fem hanar och tre tikar. Och en av hanarna är vår! Har varit så nervös i dagarna och blev jätteglad och lättad när Lollo ringde och meddelade att vi blivit med valp. Var ju bara tvungen att köpa ett litet halsband när jag ändå var och shoppade upp mitt presentkort på Brukshundscenter. Tixan fick såklart också lite prylar. Väntar på att det ska komma ut lite foton på de små liven på uppfödarens hemsida. Nu vill jag bara att veckorna ska flyga förbi tills åtta veckor har gått och Echo får hämtas hem från Götet.


Tix på kvällspromenad. Anar ingenting om vad hon ska behöva stå ut med inom en snar framtid.

Inget besked ännu på jobbfronten. En säker källa talar om onsdag som dagen D så det är bara att vänta vidare.

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Cherkan

Men ÅHHHH!!!! Grattis till lillfisen! Echo.....vi vill också träffa nu! Vad är det för adress till hemsidan?

KRAM

Postat av: Emma

www.krokasmeden.com Finns lite bilder på de små, små liven.

2008-12-13 @ 22:49:31
Postat av: Mikaela

GRATTIS!!!! Vad roligt med en liten valp! Måste få träffa den lille sen! Lär ju vara lika stor som min Thing då...

2008-12-13 @ 22:55:08
URL: http://www.flox.webgain.se
Postat av: Angelina

Grattis gumman!!

Vad roligt, du som längtat så mycket!

Många kramar

// A

2008-12-16 @ 18:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback