Mer träning..

Blev bara sök igår för det var dålig uppslutning till skyddet så Svante ville inte åka från Västerås bara för min skull vilket man kan förstå. Men trist. Dock var jag fullständigt genomblöt efter några timmars sök i snö och regn så det var hyfsat skönt att sitta i soffan på kvällen. Söket gick riktigt bra och jag höll mig ifrån att köra slut på Tix som jag gjorde sist. Var vid Mora stenar (eller nåt sånt?) och det var en ok bana om man vill köra ganska öppet. Dock inte så lång men det räckte ju för oss som det är nu.

Idag har Cecilia lagt spår till mig sedan fick hon köra igenom lydnad med hjälp av lite visa ord från mig =) Efter att jag tagit spåret, med ett slut(Tixs favoleksak) som försvann men i övrigt gick ganska bra med tanke på att det låg mitt i ett promenadstråk, åkte vi till klubben och tränade lite mer lydnad. Detta innebar att kvällen(istället för dagen) har ägnats åt studier.

Tix har nu börjat bygga bo åt sina inbillade valpar så fort hon kommer åt och försvinner in under hus och i alla hålor hon kommer åt. Dessutom har hon bäddat runt och rivit sönder hela sin bädd i bilburen, mycket onödigt.

Nähä om man skulle ta och sova lite..

Kommentarer
Postat av: Angelina

Hej vännen!

Nu e det dax för ett nytt inlägg i bloggen, tycker jag =o)

E ju nyfiken på vad ni har för er!

Kram A

2008-12-09 @ 16:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback