Mycket nu...

Denna vecka och nästa innebär mycket skola och pendling till stockholm för mig (och även hundarna vissa av dagarna).
Blir inte så mycket tid över för bloggande med allt annat som ska hinnas med här hemma. Echo växer och frodas, 9kg i fredags, och mår bra. Är fortfarande bara supernöjd med honom. Nu vill jag bara att snön ska försvinna så vi kan börja leka spår.



Kontaktsökande Echo på klubben i söndags.



Godisen...vart är godisen?

Sökträningen i fredags gick mycket bra och det blev ett bra test av Tixs kondition med många skick med figge på varje som lekte henne framåt och så kallade jag in. Körde även en markering på slutet vilket funkade bra. I söndags blev det lite långa budföringar i snön för Tix då jag, Cecilia, Tuva och hundarna var på klubben. Echo fick göra lite inkallningsövningar. Efter det tog vi oss in från snöyran till Café Linné och mumsiga semlor.

Till helgen blir det förhoppningsvis sök både fredag och söndag. På söndagen ska vi dessutom snitsla banan inför nästa helgs tävling. Och så borde det bli en del pluggande för min del...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag börjar misstänka att ni inte vågar skriva om hur de VERKLIGEN är bara för att jag håller kollen på er ;-) Men jag är glad sålänge ni är det ;-)

Kram

2009-02-25 @ 17:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback